Dagen! :)

idag så va jag i skolan :D
SJUKT KUL !!!! :D

Sen så åkte jag buss hem :)) började snacka med en person på bussen, det gäller att va social ;)
Sen kom jag hem, började mocka och sånt :)

Idag hann jag rida medan det va ljust !! :DDDD
LYCKA !! :D

Men iallafall, nu ska jag baka sockerkaka och chokladkaka. Kommer bli fet ;$ <3
Imorgon blir det nog lite dålig uppdatering, för imorgon ska jag iväg på en mässa med mamma, Line & Lines mamma :) Kommer bli skoj !! ;)

iloveu ( L )

jaja, vad har ni gjort idag ? :)

Vill ni ha en tävling igen? :)
Isåfall, vad vill ni vinna ? :)

ha det gött ! ;)

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0