dag(arna)

Hejhej! Förlåt för den asdåliga uppdateringen , men igår så orkade jag inte någonting. Hade ridit 3 hästar och va inte färdig i stallet förrens halv 10 -.-´
Men jaja, nu sitter jag iallafall framför datorn och bloggar :)

Igår:
Först så mockade jag och fixade färdigt. Sedan började jag med att rida :)
Började med Bella :) Hon gick jättefint ! :) va jättenöjd med henne :)
Sen red jag Gina, det gick jättenbra :)))
Sen red jag också Lara, för matilda va sjuk :))

Idag:
Mockade jag och sånt :)
Sen red jag Gina med Matilda och Lara :D
<33

Sen tänkte jag ha en tävling ;) Vinnaren får en länkning till sin blogg/ Bilddagbok eller ngt ? :)
Har även en video på Gina när hon går på isen, stackare :( <3
vill ni se den ? :P (jag tvingar inte ut henne på isen, hon va tvungen att gå på isen för att komma till stallet)

sen ska jag köra dagens låt & nummerna som jag inte har skrivit :)
ha det !

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0